Ela
Trådstartare
Jag har en rottis blandning på 7 år (kastrerad hane) som inte riktigt är sig själv. Han äter som han ska och hänger med ut på promenader och då är han som vanligt. Men jag tycker iaf inte han är sig lik, lite trött och hängig. Han har även gått ner lite i vikt, han är ju inte direkt smal men fortsätter han att tappa i hull kommer han snart bli för tunn. Svårt att föklara då det mest är en känsla vi har.
Iaf pratade jag med vet i fredags och de visste inte vad de skulle leta efter då jag inte har några speciella symtom utan mer en känsla av att något inte är riktigt rätt.
I morgon ska jag boka en tid så att en vet får kolla upp honom, men har ni några tips på vad jag ska be dem kolla??
Jag har även bytt foder med de borde ju inte påverka honom så han blir trött eller ??
Iaf pratade jag med vet i fredags och de visste inte vad de skulle leta efter då jag inte har några speciella symtom utan mer en känsla av att något inte är riktigt rätt.
I morgon ska jag boka en tid så att en vet får kolla upp honom, men har ni några tips på vad jag ska be dem kolla??
Jag har även bytt foder med de borde ju inte påverka honom så han blir trött eller ??