Vilket schampo?

Fiebings är bäst till alla, oavsett färg. Har helt konverterat och älskar det! Drygt, luktar gott, hästarna blir mjuka och supershiny.

Har testat EKOL, k9 och grönsåpa. Tycker de funkar bra allihop.
Nu har vi köpt NAF, får se hur det är…

Schampot är inte så noga så länge det är milt. Hemligheten ligger i sköljvattnet. Blanda en deciliter äppelcidervinäger i 10 liter vatten och ta det till sista sköljningen så får du en blank fin häst.

Schampot är inte så noga så länge det är milt. Hemligheten ligger i sköljvattnet. Blanda en deciliter äppelcidervinäger i 10 liter vatten och ta det till sista sköljningen så får du en blank fin häst.
Tack så mycket, får testa det när jag ska bada min Pålle!

Liknande trådar

Hästvård Jag har fått lära mig att hästen ska vara ren och torr innan klippning, dvs. ren som duschad med schampo. Detta för att få en jämn och...
2
Svar
28
· Visningar
1 852
Senast: Ketrawzc
·
Kropp & Själ Jag vet att det finns trådar på ämnet men jag vill ändå ha en till. Mitt hår är alltid torrt och tråkigt. Jag använder schampokakor och...
Svar
11
· Visningar
457
Senast: Raderad medlem 142658
·
Kropp & Själ Finns det något vettigt schampo och balsam att köpa i vanlig matvarubutik? Eller borde man endast använda lite dyrare, finare märken...
2
Svar
35
· Visningar
2 240
Senast: ylvali2
·
Hästvård Jag har en häst med fyra vita strumpor och rosa hud därunder. Har under de senaste åren drabbats av olika grad av mugg/rasp under senare...
Svar
8
· Visningar
913
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024