Vilket bett?

Sv: Vilket bett?

Håller på att leta bett till min fjordhäst också, köpte ett grodbett av Gunilla och det är hittills det enda bettet som hon har accepterat. Första gången jag provade det kunde jag knappt få henne att släppa det:angel: Hon sög ordentligt tag i det och höll kvar det där! =Väldigt bra betyg från henne!

Vet någon om det finns "vanliga" tränsbett med samma mundel? Vill ha ett att rida på nämligen och då vill jag helst ha vanligt tränsbett.

Liknande trådar

Dressyr Tips på bett till hispanoarab med liten munhåla. Import som 7-åring, riden på kandar med mycket stöd. Kontroll av mun vid ankomst...
Svar
12
· Visningar
858
Senast: Fiorano
·
Utrustning Jag är vilse i bettdjungeln... Fullblodet går på PeeWee-bett, hon har även haft ett 3 delat fullcheek nångång samt testat 3 delat...
Svar
18
· Visningar
1 322
Senast: tuaphua
·
Utrustning Det börjar bli dags att börja fundera på att kanske ta sig ut på någon dressyrstart i sommar och jag behöver bettips eftersom man inte...
Svar
17
· Visningar
1 440
Senast: Fazeem
·
Utrustning Har ett spanskt djur, som så många av hans sort är det här med lång och låg inte hans gren helt enkelt. Han har svårt att ta tag i...
2 3
Svar
49
· Visningar
9 088

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka