Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag tänkte trava lite cavaletti med min häst i kväll.
Höjden ska alltså inte vara högre än någon dm eftersom hon inte ska hoppa utan bara trava över.
Men, vilket avstånd brukar man ha mellan bommarna till en normalt travande häst?
1, 30 m brukar man räkna som normal avstånd trav bommar för en stor häst. givetvis får man anpassa till sin individ därutefter, men där har du en hållhake att börja runt iallafall.
Hundträning Det låter lovande! Är inställd på ett par crispi framöver men vill prova i butik först, man kan ju alltid skicka tillbaka men vill prova...
Ekonomi & Juridik @liiinnea All förståelse att pengarna är slut! Jag har noll buffert jag har kreditkort 😅. Saker brukar ordna sig ändå. Det enklaste för...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.