Vilket är vilket??? Behöver hjälp!!!!

Sv: Vilket är vilket??? Behöver hjälp!!!!

gud så snygga:love: vart köper man sånna?

Mja, jag håller mig numer till bruna och beiga toner utom i enstaka fall när jag slår till på marinblått.

Det är så mycket jag vill ha just nu, mailade just ett danskt företag ang. frakt av ett kandar till sverige.. Nån måtta får det nog vara ändå.

Det finns återförsäljare lite överallt. Kolla under "Butiker" på länken som redan ligger i tråden.:)

Ja det kostar ju en del när man börjar titta...
Nu börjar man även att snegla på saker till unghästen med som skulle vara sååå fin i det corall/creme finare än mamman hans tom.:D
Så då får man väl/måste man väl köpa det eller:D

Du har all rätt i världen att köpa ett (eller två eller fem). :D

Nu ska jag gå och lägga mig. Gonatt och shoppa väl.

Sitter med katalogen framför mej... Det är väldigt stor skillnad på färgerna på den undre bilden och i katalogen... De gröna är mycket klarare och skarpare i färgen i katalogen än på bilden. Och de bruna är inte så svala i tonerna utan mer gula och skarpa även de. Men riktigt snygga är de. Bra passform också!

Så här ser det gröna ut i verkligheten
kamera041.jpg

älskar lamicell schabraken, har i princip alla färger utom corall och det grå/rosa :D

Fråga till matinee och Sweet .... vart har ni köpt era och hur mkt. kostade dem? Samt hur lång lev. tid är det på ett ungefär vill ju haaa nu!
Det blir ju helt klart ett grön och sedan är jag sugen på ett campanjefärgat och ett brunt oj oj oj:D

Kanske finns hos återförsäljarna. Jag fick min när vi var på EqualityLine HorseShow förra året.

Idag inhandlades det ett sådant här!!
lamicell3.jpg

Blir helt klart fler av dem!!

Liknande trådar

Hoppning Ja vilka är vilka??? Är det någon som kan säga vilka färger som är vilka?? Svart/gråblå Vit/rökblå Mörkgrön/beige...
Svar
4
· Visningar
1 592
Senast: Mettis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka