Vilker träns är finast?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare _otursbarn_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 14
  • Visningar Visningar 1 344
O

_otursbarn_

1:
HS7351_ptn.jpg

Frank baines (fast svart) kostar 1500 kr typ utan tyglar ( lite väl dyrt för min plånbok just nu)

SE61128.jpg

Treadstone träns, fast svart . Kostar 758 kr

TN_DSC_3108.jpg

typ sånt lemtex finns här för typ 900 kr.

eller har ni andra förslag på hoppträns att ha som tränings och tävlingsträns..

Sv: Vilker träns är finast?

Vill varna för treadstonetränset!
Jag hade ett, fast brunt och färgen flagnade av i stora chok, precis som en seg film som man kunde dra av. Under var lädret gråbunt och fult, vilket förmodligen skulle synas ännu mer om man har ett svart träns!
Modellen är annars snygg och sämnadskvalitén var det inget fel på.. Vem vet, jag kanske fick ett måndagsex? men trist lik förbannat :mad:

Frank Baines tränset är ju bara :love: :love:

Annars gillar jag pessoa, dock liiite väld dyrt, kanske ett JW?

Pessoa...
D4722.jpg

JW...
2062.jpg

popeye: uusch .. då blir det INTE ett treadstone..! tur att jag frågade.. :)

Vimziz: gillar inte sömmarna på JW tränset.. pessoatränset är snyggt.. men vad kostar det?

Därifrån Vimziz lånade bilden (ridsportshopen.se) står det inte vad tränset kostar, utan man måste kontaka de för att få reda på prisuppgifter (ngt irriternade..)

Det tränset som Vimzis visade (på den ljusbrun/gula hästen) är ett MICHAEL Whitaker-träns och inte ett JOHN Whitaker! Stor skillnad, Johns grejer har mkt bättre kvalitet. Om du går in på www.skararidsport.se så finns mkt av JW-grejerna, kanske även tränsen.
Börjes säljer MW-grejer. Tror det tränset e rätt bra, beror ju på vad du vill ha o vad det får kosta.

Annars rekommenderar jag FB, har ett träns därifrån med aachen, helt underbart (+ en grym sadel!!) :d

Frank Baines tränset va helt klart snyggast av dom där !! :) tycker dom e jättefina.
även Pessoa tränset va fint!!

Någon som har en närbild på det där Michael Whitaker tränset?!

treadstone tränset var snyggast på bilden. Men ja hade köpt frank baines tränset pga.a tt det har den bästa kvalitén och är snyggt.

Vet inte om Börjes har nån närbild på MW-tränset på sin hemmis, kolla där eller i katalogen!

köp FB :love:

Liknande trådar

Avel Hej! Hoppas att det är okej att göra så här :) Är väldigt ny här, så skäll på mig (snällt, tack! ;) ) om jag gör något knasigt...
Svar
17
· Visningar
4 877
Senast: Görel
·
Hästmänniskan Ponnyn ska lånas ut igen och denna gången så verkar jag ha hittat ett perfekt ställe och bara ett par mil från mig så jag kan hälsa på... 2 3
Svar
56
· Visningar
8 670
Senast: mumin
·
F
Utrustning Hejsan. Har letat land å rike efter ett bra träns å ha till träning å tävling. Ville ju ha ett sånt träns som fanns på hööks sån som...
Svar
2
· Visningar
847
P
Utrustning Jag skulle gärna vilja veta lite vad ni har för prylar till era hästar, vilka märken/producenter ni tycker är bra och dåliga osv osv. Så... 2
Svar
35
· Visningar
6 304
Senast: Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka