Vilken veckodag är du född?

Vilken veckodag är du född?

• Måndag

Röster: 17 16,5%
  • Tisdag

Röster: 14 13,6%
  • Onsdag

Röster: 18 17,5%
  • Torsdag

Röster: 18 17,5%
  • Fredag

Röster: 10 9,7%
  • Lördag

Röster: 13 12,6%
  • Söndag

Röster: 13 12,6%

• Antal omröstningsdeltagare
    103
  • Omröstning stängd .
Borde det inte rimligen födas lika många barn varje veckodag? Att det föds ojämnt över året vet jag men fördelningen över veckans dagar borde vara lika.

Borde det inte rimligen födas lika många barn varje veckodag? Att det föds ojämnt över året vet jag men fördelningen över veckans dagar borde vara lika.

Jag kan tänka mig att söndagar och röda dagar har lite mindre födslar, eftersom man ofta försöker göra igångsättningar på vardagar om möjligt.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Terese Jons driver Bäckans Rid- och Utbildningscenter – en imponerande anläggning där det sjuder av liv med ridaktiviteter av olika...
Svar
0
· Visningar
517
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det ser så lätt ut när de galopperar fram på sina vackra hästar, de duktiga ryttarna. Varför inte prova själv? Är du nybörjare får du...
Svar
0
· Visningar
384
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter En weekend till häst ger energi för både kropp och själ - och passar perfekt för både nybörjaren och den vana ryttaren. I Södermanland...
Svar
0
· Visningar
512
·
I
Gravid - 1år hej! väljer att ha ett anonymt nick, tids nog kommer jag att skriva i detta forumet med mitt vanliga nick, men iom att få personer...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
11 628
Senast: laeikinois
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Scenföreställningar