MCP
Trådstartare
Har länge dragit ut på att köpa en ny telefon, då jag tycker att det där hela med att lära sig och ställa in en ny telefon är lite jobbigt, men nu börjar dock den gamla att sjunga på någon av de sista verserna tror jag.
För att minimera antalet alternativ frågar jag nu bukeoraklet vilken telefon som bäst passar mina "krav".
Android ska det vara.
Gärna samsung, då jag har det från förut = lite mindre nya grejs att lära sig.
Tillräckligt stort minne. Behöver inte vara någon superdator i miniformat, men tillräckligt med minne för att både kunna ha en del appar och klara av att leva med sig själv.
Ligga i prisklassen 2000kr (200€)
Inte vara så stor. De flesta telefoner som jag sett som skulle kunna vara potentiella alternativ tycker jag att är så stora. Har små händer och det skulle vara roligt om man kunde klara av att göra saker på den med bara en hand.
Så, kom med era förslag
För att minimera antalet alternativ frågar jag nu bukeoraklet vilken telefon som bäst passar mina "krav".
Android ska det vara.
Gärna samsung, då jag har det från förut = lite mindre nya grejs att lära sig.
Tillräckligt stort minne. Behöver inte vara någon superdator i miniformat, men tillräckligt med minne för att både kunna ha en del appar och klara av att leva med sig själv.
Ligga i prisklassen 2000kr (200€)
Inte vara så stor. De flesta telefoner som jag sett som skulle kunna vara potentiella alternativ tycker jag att är så stora. Har små händer och det skulle vara roligt om man kunde klara av att göra saker på den med bara en hand.
Så, kom med era förslag