Vilken rotfrukt?

gul_zebra

Trådstartare
Jag vill göra dipp som jag bara ätit ute. Det har smak av... Ja vad?! Jag kan för mitt liv inte komma på vad det heter. Det är nån rotfrukt, tror jag. Ganska smakrik, ljusbrun. Inte ingefära men har samma färg på skalet tror jag?

Ringer det en klocka hos nån? 😅

Jag vill göra dipp som jag bara ätit ute. Det har smak av... Ja vad?! Jag kan för mitt liv inte komma på vad det heter. Det är nån rotfrukt, tror jag. Ganska smakrik, ljusbrun. Inte ingefära men har samma färg på skalet tror jag?

Ringer det en klocka hos nån? 😅
Kronärtsskocka, kanske?

Liknande trådar

Mat Hej, jag hoppas detta ligger under rätt rubrik (mat). :) Varje år har min familj tävling kring jul om vem som gör den godaste...
Svar
19
· Visningar
564
Senast: Twihard
·
Hästmänniskan Vad använder ni för hörlurar när ni rider? Spanat länge nu på en lösning. Vill komma från att fippla med mobilen om det ringer, sen så...
Svar
5
· Visningar
426
Senast: Cattis_E
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är nu 3½ år sedan jag fick besked om att jag är överkänslig mot komjölk, de 4 vanliga sädesslagen (vete, havre, korn, råg) samt...
Svar
0
· Visningar
444
Senast: cassiopeja
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 397
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka