Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kronärtsskocka, kanske?Jag vill göra dipp som jag bara ätit ute. Det har smak av... Ja vad?! Jag kan för mitt liv inte komma på vad det heter. Det är nån rotfrukt, tror jag. Ganska smakrik, ljusbrun. Inte ingefära men har samma färg på skalet tror jag?
Ringer det en klocka hos nån?![]()
Ja, det var ju DET jag menade såklart. Inte kronärtskocka som är något HELT annat...Jordärtskocka…?
Ja, det var ju DET jag menade såklart. Inte kronärtskocka som är något HELT annat...![]()
Nix, pepparrot var detPalsternacka? Jag har ätit jättegoda chips OCH dipp gjort av den!
Skocka! Jordärt-skocka, kronärt-skockaKocka som kocka, ändå.![]()
"Ganska" smakrikPepparrot! Never mind me, det är som vanligt när jag väl frågat som jag lyckas få ner den där poletten![]()
Haha ja jag har ingen aning, jag har ätit det i dipform på ett museum en gång bara"Ganska" smakrik. Jag räknar nog pepparrot mer som en krydda än som en rotfrukt
Haha ja jag har ingen aning, jag har ätit det i dipform på ett museum en gång bara![]()
SkockaKocka som kocka, ändå.![]()
Ah sedär! Ja jag tänkte riva den i creme fraiche bara. Det blir säkert bra!Det är ”svensk wasabi” typ. Kan rensa bihålorna ordentligt! Men kan definitivt vara gott i dipp. Antagligen baserad på någon mjölkprodukt om du äter det och med riven pepparrot som smaksättning.
...fast egentligen skocka som skocka...Kocka som kocka, ändå.![]()
Ah sedär! Ja jag tänkte riva den i creme fraiche bara. Det blir säkert bra!![]()
Får testa det! Syrran bjöd på middag så det blev inget idag, hann inte hem i tid. Meeen det kommer fler tillfällenSmaka gärna av med lite salt och en gnutt sötma i stil med honung också![]()