Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Forever free (w.a.s.p)
The Price (twisted sister)
It's a long way to the top (ac/dc)
Avsluta lite fint med Always look on the bright side of life (monty python)
Jag antar att det måste spelas Highway to hell när de begraver mig.
Mvh
Gjort-en-del-tveksamma-val-genom-åren
Det är ju tur att man inte är medlem i kyrkan och får begravas på annat sätt.Åh... har de kristna rätt kommer jag definitivt att åka neråt när jag dör. Jag har haft ALLDELES för roligt i mitt liv... och kanske heller inte gjort de kristligt godkända valen alltid
Edit: Under en lång tid (innan jag var tvungen att bli seriös och "corporate") hade jag "No fear, no remorse" som mejlsignatur![]()
Man FÅR väl begravas på annat sätt även om man är medlem i kyrkan?Det är ju tur att man inte är medlem i kyrkan och får begravas på annat sätt.
Jodå. Min pappa är med i kyrkan men ska ha en borgerlig begravning. Det får man såklart.Man FÅR väl begravas på annat sätt även om man är medlem i kyrkan?
Men en av de mest populära "Time to say goodbye" (gärna i tappning av Bocelli+Brightman) är en bra låt men med lätt obegriplig text.Hmm svår fråga. Måste man ha något pretentiöst val av musik för en begravning? Måste man ha en "begravning" alls. För egen del är det för sent då, men självklart ställer jag upp (även om jag inte står upp) om anhöriga vill ha en ceremoni. Och jag förstår att det är "lättare" att hantera om det finns tydliga önskemål.
Spännande låtval!When the saints go marching in? The Final Countdown? Pärleporten?
På den seriösare sidan: Artur Eriksson med O store gud. Det är det vackraste jag vet. Är inte religiös men satan i gatan vad fin den är.
Spännande låtval!