Mimmi_Babiana
Trådstartare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är detta för maskar?
Ramdningen tyder på bandmask. Du kan lägga maskarna i en påse med några droppar vatten och skicka till Vidilab så artbestämmer de utan kostnad.
Ramdningen tyder på bandmask. Du kan lägga maskarna i en påse med några droppar vatten och skicka till Vidilab så artbestämmer de utan kostnad.
Oj det var ett tufft preparat att ta när man ser masken... Någon rundmask är det ju inte. Du kan absolut skicka in masken ändå om du har den kvar.Tack! Nu hann jag att avmaska med Milbemax på veterinärs inrådan. Hoppas inte att det var fel? Men du tycker ändå att jag ska skicka in till Vidilab?
Oj det var ett tufft preparat att ta när man ser masken... Någon rundmask är det ju inte. Du kan absolut skicka in masken ändå om du har den kvar.
Vad kan hända nu?
Att hunden blir parasitfri är vad som händer..
Jag tror det mer handlar om den ökade maskresistensen än att det är skadligt för hunden.Jag tänkte mer på om de är någon onödig risk jag tagit eftersom jag uppfattade de som att det var onödigt starkt.
Jag tror det mer handlar om den ökade maskresistensen än att det är skadligt för hunden.