vilken känsla

B

blohme

Hoppas att tråden ligger rätt :)

Sedan maj i år sen jag flytta min häst från ett stall så har jag haft tillgång till en ridbana som är ganska så djup, hästarna tycker det är ganska så jobbigt att gå där . men eftersom det är det närmaste stället där jag har tillgång till bommar/hinder så skrittar jag dit varje gång jag inte ska rida ut .

men idag var jag för lat & körde ett ridpass på gräsängen brevid hagen, jag hitta en liten plätt som var jämn & fin.
& gud vilken skillnad det blev på pållen min , hon var så lätt & luftig eller vad man ska säga.
Det var såå mycket enklare att samla henne i galoppen & kunna arbeta ordentligt.

Som tur är har pappa lovat mig att jämna till där & stänga in en ridbana på gräs .. :) De ska bli så skönt ..

Ja, jag ville bara skriva av mig lite för det känndes såå bra!
(ps, någon skrev här på buke att smilisen (:)) ser mordisk ut nu, den gör verkligen de ...)

Sv: vilken känsla

Vad härligt! Är en sån härlig känsla när hästen ger allt, och gör precis som man vill!
Har nybyggd ridbana och jag förstår dig, det är underbart!:)

:banana::):D

Sv: vilken känsla

Mmm , där jag red idag är ju inte riktigt en ridbana ;) hehe ... men det var ändå helt underbart :) !!!
men, du kanske vill bygga en ridbana hos mej oxå ?? :D

Liknande trådar

Träning Jag har en ponny som saknar framåtbjudning. Han är lat, och otroligt trög. Jag måste kämpa sk*ten ur mig för att få igång han när vi...
Svar
2
· Visningar
1 465
Senast: raggsock
·
S
Anläggning Till hösten måste jag flytta min häst, jag jobbar just nu som hästskötare och just nu är hon med där jag jobbar men pga att jag tänkt...
Svar
3
· Visningar
2 520
Senast: moonstruck
·
T
Hästvård Nu behöver jag alla bukares hjälp med att lista ut vad min häst har tagit sig till! För några veckor sedan började hästen jag köpte i...
Svar
19
· Visningar
1 726
Senast: Ellyne
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama