Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har inte skrivit att han är ute men mindre attraktiv än de andra två. Mycket då för att det finns fler avkommor efter honom än vad det gör med de andra. Sedan som skrivet av andra så har det inte trots många avkommor kommit några riktiga stjärnor efter honom + att han inte själv presterat/tävlat.Varför är camaro M ute?
Men efter som han är gammal har många avkommor och inte jättemånga i svårklass eller har presterat själv så blir de andra två mer attraktiva på marknaden. Dom är på väg upp och Camaro är på väg ner, inget konstigt med det allas det är ju så det ska vara de gamla ska ut och de nya in.Fast ligger man på plats 10 i Sverige i blup i hoppning så visst har man avkommor som tävlar efter honom. Vad jag vet så har han både svårklass avkommor i hoppning och fälttävlan.
Som grund för beslutet ligger avkommornas mycket goda resultat vid både unghästbedömningar, nationella tävlingar och på internationell Svårklassnivå i hoppning. Camaro M 979 har 187 bedömda avkommor varav 58 i kvalitetsbedömning. Han har 172 tävlande avkommor, varar 7 har placeringar i nationell Svår hoppning. Av dessa har avkommorna Titan (SWB), Castillio (SWB), Kalle (SWB) och Her Courchevel (SWB) även tävlat framgångsrikt i internationell Svår hoppning. Hans BLUP-index för hoppning är 143 och för dressyr 102
Camaro M- Undan sto som är e: Cardento.
Jag tycker fortfarande att han är den minst attraktiva av de tre hingstar som finns i tråden.