Vilken hingst till detta sto?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare sorbisen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 28
  • Visningar Visningar 2 346
Sv: Vilken hingst till detta sto?

Han är också fin, och verkar vara väldigt ridbar. Skulle kunna tänka mig att han passar min fröken väldigt bra

Jag tycker du ska titta lite på Biggles 1015..
Där har du bra gång och han har även lämnat bra hoppförmåga på sina avkommer. Han var pappa till årets 4-års championat vinnaren i fältävlan med Piia Pantsu i sadlen som lovordar denna avkomma. Han lämnar ädla, högresta med långa ben och ett super temperament och så är han ju "helsvensk":love:

Senast ändrad av en moderator:

Ja, visst är han läcker. Han är en stark kandidat liksom även pappa Briar. Biggles är ju dessutom väldigt stor vilket kan passa min väldigt bra då hon är av den mindre typen (163 cm). Synd att han är fux bara :angel:

Tycker även Okeanos verkar intressant men skulle vilja se lite mer av honom. Man kanske kan ta en tur till Tullstorp och kolla in hela gänget vid något tillfälle. Om man nu får det förstås!

Varför bor man inte i skåne där de flesta snyggingar bor. Min sopparäkning kommer att bli skyhög innan nästa betäckningssäsong om jag ska titta på alla intressenter.

Ja, visst är han läcker. Han är en stark kandidat liksom även pappa Briar. Biggles är ju dessutom väldigt stor vilket kan passa min väldigt bra då hon är av den mindre typen (163 cm). Synd att han är fux bara :angel:

Tycker även Okeanos verkar intressant men skulle vilja se lite mer av honom. Man kanske kan ta en tur till Tullstorp och kolla in hela gänget vid något tillfälle. Om man nu får det förstås!

Varför bor man inte i skåne där de flesta snyggingar bor. Min sopparäkning kommer att bli skyhög innan nästa betäckningssäsong om jag ska titta på alla intressenter.

Han är inte fux!!!!! Han är brun:) Åk ner då de har hingstvisning då någon gång i Mars... Annars är det bara att ringa dit så är du säkert välkomen för att titta på snyggingarna, för där finns ju några stycken:love:

Passa på att se hingsttåget på Strömsholm!

Där kan du se många olika hingstar, och ibland har vi haft små Buketräffar där:)

Blev lite fel i meningen, satt och tänkte på Okeanos när jag skrev det. Snacka om att röra till det.

Ska självklart försöka ta mig till strömsholm, missade det förra säsongen pga en elak liten bakterie i magen :devil:. Låg och kräktes på toan istället för att kolla snygga grabbar :mad: livet är bra orättvist ibland.

Det var såna tider då. Själv hade jag flunsan och orkade inte köra men fick åka med Mia_R:)
Passade på att ta min användarbild av underbare Feliciano:love:;)

Feliciano är ju väldigt fin och har ju dessutom två bra söner också. Honom skulle jag kunna tänka mig att betäcka med om jag var ute efter hoppblod. Frågan är bara med Utrillo så nära i stammen. Min har ju Utrillo i fjärde led. Vad tror du?

Kom på att mitt sto har Chagall som ju är efter utrillo i tredje led, det har ju även Black coffee, kan detta ställa till problem om jag skulle välja honom eller?

Liknande trådar

Avel Sitter och grubblar på hur jag ska göra med hästeriet i framtiden. Så om ni nu tittar strikt ur avelsmässigt perspektiv - vilket av...
Svar
11
· Visningar
1 617
Senast: Fredag
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka