vilken hingst har ni valt till eran häst gjärna bild

lady foxglove

Trådstartare
bild på ditt sto plus hingsten inga påhopp ang val osv kanske kan ni säga vad ni tror om sto resp hingst passar ihop rent kropssmässigt
ja kan börja med att säga att mina nerver är kassa nu över en vecka till innan jag får ta hem min tjej hoppas att hon tar sig nu då hingsten försvinner från sverige grrr,
Jag har valt att betäcka med Pitoue de bonte del parels tinker/irc
sto
http://i50.photobucket.com/albums/f322/ladyfoxglove/cc8b31bb.jpg
hingst
http://i50.photobucket.com/albums/f322/ladyfoxglove/PICT0025.jpg

Sv: vilken hingst har ni valt till eran häst gjärna bild

Jag har valt fullblodshingsten krius xx till ett varmblodsto:smirk:

Väldigt vacker hingst måste jag säga :)

Måste oxå ta med vilken snygg skylt som sitter på ladugårdens vägg :P
Lite kul faktiskt, hihii.. Men det är min dumma humor med..

Ska det vara för detta årets alltså? Jag ska betäcka nästa år om allt går planerat, får man lägga in bilder nu iaf??

stam bild ja allt går bra i denna tråden betäckning för i år eller nästa säsong går så bra så e allt till låtet bara kul
jo tack ja diggar skylten å systembolaget de har u ett bolag och man kan ju säga att de har ett system å ska skffa lös en sån skylt jag å haha

nä vilken fin fölis grattis i massor måste jag säga själv så e det 1v kvar innan jag får veta på svart å vitt hur de gick

denna hingst jag har valt är efter
E: Pablo van de Bonte Parels
U: Miss Marple van de Bonte Parels
hingsten är AB premierad godkänt körprov. premierades i våras med 40 p exteriört och visad i aug 06 fick 42 p med poängen 8 på typ, 9 på huvud,hals och bål 8 på ben, 8 på skritt 9 på trav och homozygot för tobiano,
mamman /pappan 1a premie,
många kan klaga å antyda färg avel visst de kan få det m de vill men huvud saken är att jag vet anld till val av hingst enkelt kallblod/kallblod plus hingsten visar den exteriör jag vill ha på förhoppningsvis en avkomma

fullblod /varmblod intressant blanding men 2 hästraser som funkar ihop rent exteriört tycker jag då

Liknande trådar

Avel Jag har tänkt betäcka mitt sto och funderar på hingst.... Stoet är 148 cm, har bra överlinje, mycket bra kors, länd, lår, bra ben och...
2
Svar
34
· Visningar
4 412
Senast: sorbifolia
·
Gnägg Här skapar jag en sida för er som vill visa/berätta om era häst/hästar som ni har räddat och erat arbete med hästen. Ser gjärna före...
Svar
8
· Visningar
2 464
Trav Jag har ganska länge haft en del funderingar på att ta ett föl på mitt sto, och eftersom jag absolut inte kan någonting om avel och...
Svar
5
· Visningar
1 076
Senast: Riley
·
Avel Nyfiken i stort vad tycker ni om mitt val av hingst för betäckning hej alla glada hästälskare NU har jag bestämt mig för...
2
Svar
38
· Visningar
2 794

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka