Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Imorgon kommer min nya häst och så ska den ju försäkras oxå.
Inköpsbeloppet är minimalt så just det är inte så noga men veterinärvård vill jag ju ha mkt av och gärna utan % del.
Innan har jag alltid valt agria utan att tänka men kanske det finns bättre alternativ?
Sveland såg jag hade 4900kr + 0% upp till 50000krDet finns ingen försäkring med fast självrisk längre vad jag känner till.
Ah - jag trodde de inte nytecknade denSveland såg jag hade 4900kr + 0% upp till 50000kr
Inte vad jag vet men jag ska såklart kolla det oxåDet finns ingen befintlig försäkring som du kan ta över?
Det fanns ingen befintlig att ta över och när jag gick igenom de olika så blev det sveland. Rätt eller fel vet jag inte men det kändes bra1:a hand, ta över befintlig försäkring (och vid behov uppgradera beroende på omfattning). Annars är upp till tycke, smak och behov. Fundera över vad du vill ha i din försäkring helt enkelt.
Idag är det bara sveland som erbjuder fast självrisk, dock till en hög självrisk och endast upp till 50.000. Har man en veterinärvårdsförsäkring på 100.000 så tillkommer rörlig självrisk när man kommer över 50".
Stirra dig inte blind på självrisker och priser utan titta på vad försämringarna FAKTISKT innehåller, villkoren och begränsningar skiljer en hel del mellan bolag. Så att du inte jämför äpplen och päron när du kollar på priserna.
Det fanns ingen befintlig att ta över och när jag gick igenom de olika så blev det sveland. Rätt eller fel vet jag inte men det kändes bra