Vilken film var detta?

CillaW

Trådstartare
Jag tänkte gå och se en film, men kom aldrig iväg. Jag tror den handlade om en man som på något sätt fördes från inbördeskrigets Amerika (?) till framtiden/en annan planet där man bekämpade monster/aliens/nånting, och han var den ende som kunde hjälpa dem. Jag vet att det låter snurrigt men jag har försökt hitta titeln utan att lyckas. Google eller imdb kan inte hjälpa mig med så klena ledtrådar. Någon som känner igen den?

Jag tänkte gå och se en film, men kom aldrig iväg. Jag tror den handlade om en man som på något sätt fördes från inbördeskrigets Amerika (?) till framtiden/en annan planet där man bekämpade monster/aliens/nånting, och han var den ende som kunde hjälpa dem. Jag vet att det låter snurrigt men jag har försökt hitta titeln utan att lyckas. Google eller imdb kan inte hjälpa mig med så klena ledtrådar. Någon som känner igen den?

John Carter?

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 826
Senast: Anonymisten
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 516
Senast: Imna
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok I oktober 2007 så kom en liten ljusbrun kille med fyra vita tassar hem till mig, fyra månader gammal! :love: Imorgon fyller samma kille...
Svar
6
· Visningar
2 945
Senast: Takire
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, att vara ny på ett jobb är verkligen inte min grej. Speciellt inte med den attityd mot en nyanställd som verksamheter har nu för...
Svar
13
· Visningar
3 491
Senast: Urigurien
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama