Vilken Fårskinnspadd?

O

_otursbarn_

Ska köpa en fårskinnspadd till pållen att ha under sadeln tills han har musklat ryggen mer. Tittade på en i ridsportaffären (en globus) men det kändes som syntet och inte fråskinn.

Vart kan mna hitta en prisvärd , bra och snygg fårskinnspadd helst inte över 900 kr.

Sv: Vilken Fårskinnspadd?

mattes är jätte bra, för det är tunnel på de och sånt! rekommenderar de starkt. Tror jag har sett de för 850 kr. ;)

jag har en från dream horse eller de heter iaf själva padden =)
den e super jättefin me rätt mkt ludd!! hehe :D

Kan inte sy...

Tror det får bli en Christ elelr horse dream.
Ska se vart jag kan få tag på nån av dom billigast och vilken som sitter snyggast på sadeln..;)

Har också en matte's. Jättebra med en "luddfri" kanal. Priset kan dock variera väldig på samma modell, så det lönar sig att kolla runt på priserna! Vi sålde mattespaddar för 700, och på andra ställen ligger de runt 1000 :eek:

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 238
Utrustning Hej! Innan massa kommentarer att ta ut sadelutprovare, jag ska det men vill bara kolla om det finns möjlighet att rida öht med...
Svar
0
· Visningar
525
Senast: liiinnea
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
905
Senast: Angel
·
Kläder & Bli fin Efter corona, då jag spenderade nästan två år med att jobba hemifrån, så har jag haft svårt att gå tillbaka till att använda vanliga...
2
Svar
21
· Visningar
1 936
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka