Vilken färg på min nya rockard?

matador

Trådstartare
Jag står nu inför ett litet dilemma, jag måste under helgen bestämma vilken färg min nya rockard ska lackeras i. Funderar på svart med silverdetaljer mitt i hjulet. Men snyggt kan ju också vara med mörkblått med silver, eller bara mörkblått. Man kan också ha hela hjulet i annan färg än vagnen, vad tycker ni är snyggt?

Sv: Vilken färg på min nya rockard?

jag rösta för svart det är snyggt och praktiskt :P

Satsa på det du tänkte först ... brukar vara det rätta! ;)

fast det var kanske ett tråkigt förslag. Jag hade satsat på någon reflexfärg! :devil:

mörkblå med silver :bump:

fast helst svart med guld, det skulle vara riktigt snyggt :p

Beror på vilken färg hästen är tycker jag.
Själv har vi ju en fux och han har en blå vagn.

Min är mörkgrön, lite metallicaktig, det är superfint :)

Jag håller ju på att fixa en rockard och den har jag gjort mörkgrön. Tycker också det är jättefint. Pssar till alla hästars färger tycker jag..

Pärlemo färg... :idea: Så behöver du ju inte bry dig om vilken färg den skall vara hehe... Den skiftar färg hela tiden beroende på vilken vinkel det förhåller sig mellan ögonen-Lacken-ljuskällan. dock inte billigaste:(.

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
625
Senast: Mli
·
Träning Hej! Vi har två islandshästar som står på mina föräldrars gård, valack 23 år och sto 16 år. Vi har haft dem i många år och tidigare red...
Svar
12
· Visningar
1 386
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 217
Senast: MML
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 809

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka