Vilken bok kan detta va?

PetiteFrancaise

Trådstartare
Nu söker jag en bok på det mest kryptiska sättet nånsin eftersom jag bara kommer ihåg en enda grej från den, men det kan ju va så att nån känner igen den :D

Det enda jag kommer ihåg är att huvudpersonen var ute och gick i skogen, och så hörde hon nåt ljud som hon trodde kom från en älg (?). Så hon stannade och lyssnade, men det var egentligen en mördare hon hörde och han satt och gömde sig och undrade varför hon bara stod där.

Ja asså som sagt, om nån känner igen… :rolleyes:

Liknande trådar

Kultur Brukade ha extremt många hästböcker när jag var yngre, och minns att det fanns en av dem jag verkligen älskade. Har dock inte kvar den...
Svar
8
· Visningar
858
Senast: saltakatten
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
1 970
Senast: Edla
·
Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
2 309
Senast: MiniLi
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan... 20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 984
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka