Vilken ålder!

Oj vad gammal kisse! :D Kul att den levt (och lever) så länge! :banana:

Farmors gammelkatt föddes samma år som jag och den blev 22år innan han fick sluta sinda dagar.

Min mammas gamla svartvita bondkatt är 18 år......hon lever fortfarande. :D
Hon har astma som hon fick för några år sedan men hon får kortisonspruta var terdje månad så hon klarar av det.
Jag hittade henne o tre döda syskon under en balkong när jag var liten,tog hem den o tvingade morsan att titta på den....sen var det kört. :D

min gamla dam är 14.. hon flyttade in hos mig förra hösten då hon tyckte att ja va hemma mera än hennes husse å hos mig fick man juh sällskap å klining hela dagarna nästan...

tyvärr så tror hon ibland att hon är kattunge å rejsar runt hela lägenheten så ja inte kan sova..

Liknande trådar

Övr. Katt Hoppas på tips från kloka Buke! 😊 Både jag och min pojkvän har katt. De har inte fått träffas än, och det jag funderar på efter att...
Svar
11
· Visningar
1 249
Senast: fejt
·
Övr. Katt Nu är min killes katt försvunnen igen. Hon brukar aldrig gå långt, utan håller sig till området. Men grannens katt är alltid ute (aldrig...
Svar
3
· Visningar
391
Senast: MiniLi
·
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
14
· Visningar
1 128
Senast: ameo
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
697
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka