Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Min mammas gamla svartvita bondkatt är 18 år......hon lever fortfarande.
Hon har astma som hon fick för några år sedan men hon får kortisonspruta var terdje månad så hon klarar av det.
Jag hittade henne o tre döda syskon under en balkong när jag var liten,tog hem den o tvingade morsan att titta på den....sen var det kört.
min gamla dam är 14.. hon flyttade in hos mig förra hösten då hon tyckte att ja va hemma mera än hennes husse å hos mig fick man juh sällskap å klining hela dagarna nästan...
tyvärr så tror hon ibland att hon är kattunge å rejsar runt hela lägenheten så ja inte kan sova..
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.