Vilken är den bästa tv-serien du sett?

Jag måste säga att första säsongen av prison break är fantastisk.

Ponnyexpressen var jag fullständigt besatt av.

Ncis de första tio säsongerna ungefär.
 
The crown!

Har iofs inte så mkt att jämföra med, ser nästan aldrig på tv/serier/film. Har aldrig sett en sekund av de allra flesta serier som nämns i tråden :)
 
Jag är lite av en serie slukare, kollar några om igen med jämna mellanrum och mina favoriter är nog

Gilmore girls
The Good witch
Top Gear (deras special episoder)
BBCs Sherlock serie
QI, om den serien får räknas in här
Miss Fichers murder mysteries
Modern Family, denna serien är egentligen för "amerikansk" för mig men så många gånger jag sett om alla säsonger. Jag älskar språk och ordlek och de som skrivit manus här är helt briljanta i hur dom får in skämten bara genom att leka med orden 😅 tröttnat aldrig på det verkar det som

Sen är det några jag tycker är kult serier,

Allå allå emliga armen
Mash
Midsummer murder
 

Liknande trådar

Kultur För mig är Downton Abbey en sån serie. Gillar att man får följa så många olika personers storyline, de vackra kläderna och att det finns...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
3 822
Senast: Karro-Lina
·
Skola & Jobb Jag har insett att jag kollar rätt mycket på serier i genren "Sjukhusserier", dvs Greys Anatomy, The Good Doctor, New Amsterdam osv...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 467
Senast: Silver Girl
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 154
Senast: Modest
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
33 490
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp