vallhund
Trådstartare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kan erkänna att jag har svårt att gilla en del nicks inlägg hur kloka inläggen än är om nicket är känt för att vara en okänslig typ som ofta är taskig på gränsen till mobbing. Då bråkar jag lite med mig själv om jag verkligen inte ska skilja på sak och person. Ibland vinner sak.
Exakt så. Det är kul när någon användare som oftast skriver goja skriver ett bra inlägg som jag kan gilla.Jag gör ingen skillnad på vem som skriver ,även en blind höna kan hitta ett korn.
Sen är det ju en del man har mer gemensamt med o ev tom samma inställning till saker o ting.
Precis det här. Jag brukade ha väldigt lätt att skilja på vem personen är och vad personen skriver.Jag kan erkänna att jag har svårt att gilla en del nicks inlägg hur kloka inläggen än är om nicket är känt för att vara en okänslig typ som ofta är taskig på gränsen till mobbing. Då bråkar jag lite med mig själv om jag verkligen inte ska skilja på sak och person. Ibland vinner sak.
Vad olika det kan vara, själv sitter jag ibland och funderar över exakt vad i inlägget jag lyckats missuppfatta iom att mänskan knappast kan ha skrivit något som faktiskt är vettigtJag kan erkänna att jag har svårt att gilla en del nicks inlägg hur kloka inläggen än är om nicket är känt för att vara en okänslig typ som ofta är taskig på gränsen till mobbing. Då bråkar jag lite med mig själv om jag verkligen inte ska skilja på sak och person. Ibland vinner sak.
Jag gör ingen skillnad på vem som skriver ,även en blind höna kan hitta ett korn.
Sen är det ju en del man har mer gemensamt med o ev tom samma inställning till saker o ting.
Jag med. Har i regel inga problem med att ha en hetsig diksussion med starka, skilda åsikter med en person i en tråd (eller flera), för att sen gilla ett inlägg den skriver i en annan tråd om det är vettigt.Exakt så. Det är kul när någon användare som oftast skriver goja skriver ett bra inlägg som jag kan gilla.
Men du, nu blir jag generad här.I hundtrådarna är det ju svårt att inte notera vem som skriver vad, för där nämns hundarnas namn så ofta Men i andra trådar, där sådant inte nämns, då tänker jag på vem som skrivit först efter att jag läst inlägget. Är innehållet inget jag direkt noterar så kollar jag inte vem som skrivit heller. Är det ett riktigt bra eller riktigt dåligt inlägg, då kollar jag.
Vissa användares inlägg gillar jag säkert ofta, för att de brukar skriva sådant som i mina ögon är väldigt bra. Ibland har jag också noterat hur användare blivit bättre och bättre på att uttrycka sig i skrift och hur de gått från att vara "vanliga användare" till sådana som jag ofta tycker skriver något tänkvärt. Framförallt @Singoalla och @RedHyuuga räknar jag in där.
Andra har jag tidigare tänkt på som skitjobbiga, men i takt med att jag själv lärt mig mer, blivit bättre på att uttrycka mig osv så har de blivit mindre och mindre jobbiga. Några bukefalister var jag ofta irriterad på förut, men nu inser jag att de nog hade en poäng när de påstod att mina inlägg var korkade/ogenomtänkta
Det omvända är värre. När en normalt vettig användare verkar ha tappat det.Exakt så. Det är kul när någon användare som oftast skriver goja skriver ett bra inlägg som jag kan gilla.
Din utveckling har varit fascinerande att följa.Men du, nu blir jag generad här.
Håller med att det har förändrats vilka jag inte gillade och nu kan acceptera och hålla med. Tror det hänger ihop med min personliga utveckling och tankesätt.
Det var först när jag blev mer aktiv i dejtingtrådarna, som jag märkte en stor skillnad och i dom hänger jag nog mest när jag är här. Fått många bra råd och stöd från dessa goa människor som hänger i dom trådarna.
Jag brukar generellt själv gilla sådana inlägg, som jag håller med eller helt enkelt gillar vad som skrivs oavsett vem som skrivit det.
Jasså, har den? Ska erkänna att jag själv inte riktigt fattat till hundra hur det gick till.Din utveckling har varit fascinerande att följa.
Från offerkofta de lux till vuxen o medveten kvinna. Din yrkesstolthet o samtalskontakt har förmodligen ett finger med i utvecklingen.Jasså, har den? Ska erkänna att jag själv inte riktigt fattat till hundra hur det gick till.
Möjligt, tänker inte så mycket på det förflutna. Vet att jag haft perioder när livet var upp å ner med deprissioner osv. De spelar nog in roll också, men whatever, nu är jag den jag är. Det är det viktigaste.Från offerkofta de lux till vuxen o medveten kvinna. Din yrkesstolthet o samtalskontakt har förmodligen ett finger med i utvecklingen.