Fashionistan
Trådstartare
Vilka tillskott kan man ge för att hästens päls ska bli riktigt glansig och fin?
Ej olja, vill ge något med så lite energi som möjligt!
Ej olja, vill ge något med så lite energi som möjligt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilka tillskott kan man ge för att hästens päls ska bli riktigt glansig och fin?
Ej olja, vill ge något med så lite energi som möjligt!![]()
Mina hästar har fått jättefin och glansig päls av Shy-feeder B.
Linfrö olja som du köper i snabb köpet,men bara lite ca 15 ml räcker.det är bra för magen också har använt det hela vintern och min är blank och fin.....
Bosta o rykta är ett väldigt bra alternativ.
Ev b-vitamin tillskott nu i fällningstider
Det behövs inga särskilda tillskott för att hästen ska bli riktigt glansig och fin.Vilka tillskott kan man ge för att hästens päls ska bli riktigt glansig och fin?
Ej olja, vill ge något med så lite energi som möjligt!![]()
Det behövs inga särskilda tillskott för att hästen ska bli riktigt glansig och fin.
En välmående häst med en normal, välbalanserad foderstat blir automatiskt glansig och fin i pälsen.
Det behövs inga särskilda tillskott för att hästen ska bli riktigt glansig och fin.
En välmående häst med en normal, välbalanserad foderstat blir automatiskt glansig och fin i pälsen.
Det hänger inte på tillskotten, utan på hela foderstaten.
En balanserad foderstat ger en blank och välmående häst.
Enkelt och jättebilligt, om man utgår från ett bra hö.![]()
Om allt är perfekt och hon är fin, varför inte vara nöjd med det?Jo jag vet! Men om jag nu har allt perfekt och hon är fin, finns det ändå nått?![]()