M
Miiraa_91
Jag vill inte ha nån smutskastning av föreningar eller anläggningar utan jag vill bara få lite hjälp med att lägga upp tävlingsplaneringen för våren...
Sista helgen i april (25 eller 26, kommer faktist inte ihåg) ska jag tävla en kvaltävling. Längre fram än så har jag inte lyckats planera...
"Listan" på tävlingar som kan vara aktuella ser ut så här:
REGIONAL, Stenbjars vår SM-kval 2-3 maj
Náttfari vår 2-3 maj 2009
Stormur Vår 2009 9-10 maj
Gnýfari kval 16 maj
Gyda´s Vår 30-31 maj
Utnäslöt, Strömsholm 30-31 maj
REGIONAL Odinn SM-kval 30-31 maj
REGIONAL Forsen & Edda SM-kval, WR-ansluten 6-7 juni (nästan ett måste eftersom det är enda som har passgrenar)
Så första och sista är bestämt, men där emellan? Skulle gärna få in två tävlingar i maj men det blir rätt tight... Gnýfari kval känns inte så superkul, jag vet inte om jag är sugen på att åka ända dit upp för en kvaltävling "bara". Det känns också ganska dumt med tre tävlingar samma helg i slutet av maj i samma region. Det är ju inte så långt mellan ställena.
Men hur skulle ni ha lagt upp det, vilka tävlingar hade ni valt?
Och om någon har något bara positivt att säga, typ "Åk gärna till Hesturklubben för de har en jättetrevlig bana och är superproffsiga" så får ni såklart säga det men ingen smutskastning!
Ser väldigt mycket fram emot tips...
Sista helgen i april (25 eller 26, kommer faktist inte ihåg) ska jag tävla en kvaltävling. Längre fram än så har jag inte lyckats planera...
"Listan" på tävlingar som kan vara aktuella ser ut så här:
REGIONAL, Stenbjars vår SM-kval 2-3 maj
Náttfari vår 2-3 maj 2009
Stormur Vår 2009 9-10 maj
Gnýfari kval 16 maj
Gyda´s Vår 30-31 maj
Utnäslöt, Strömsholm 30-31 maj
REGIONAL Odinn SM-kval 30-31 maj
REGIONAL Forsen & Edda SM-kval, WR-ansluten 6-7 juni (nästan ett måste eftersom det är enda som har passgrenar)
Så första och sista är bestämt, men där emellan? Skulle gärna få in två tävlingar i maj men det blir rätt tight... Gnýfari kval känns inte så superkul, jag vet inte om jag är sugen på att åka ända dit upp för en kvaltävling "bara". Det känns också ganska dumt med tre tävlingar samma helg i slutet av maj i samma region. Det är ju inte så långt mellan ställena.
Men hur skulle ni ha lagt upp det, vilka tävlingar hade ni valt?
Och om någon har något bara positivt att säga, typ "Åk gärna till Hesturklubben för de har en jättetrevlig bana och är superproffsiga" så får ni såklart säga det men ingen smutskastning!
Ser väldigt mycket fram emot tips...