Vilka sporrar?

Sv: Vilka sporrar?

Nä usch jag är skitbesviken på dessa boots!!!

De var supersköna när jag provade dem och nån vecka efter att jag köpt dem....men inte nu längre...

Jag får superont i fötterna och i...RYGGEN!!!...av dem.
och inte har jag råd med några andra heller suck :(

Så jag behöver också sporrar som kan passa ;)

// M

Vad tråkigt att du fått sådana besvär utav bootsen.. :(
Jag gillar dme jättemycket än så länge, fast jag tycker att de ör lite "tunna" eller vad man ska säga, det går igenom vatten lätt när det tex, regnar eller när man går i högt vått gräs, och det gör jätteont närt man stöter i tårna i något. Men de är underbara att rida i. Jag kanske satsar på att köpa ett par bättre och dyrare längre fram.

DYRARE!!!
Tyckte du att dessa var billiga?
Är det inte ranch boots á la ca 1700 kr vi talar om?
Jag tycker inte att det är billigt för ett par vardagsboots...

Men det är ju jag det ;)

// M

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 603
Senast: Nepenthe
·
Western Finns det ledade stigbyglar till westernsadlar? Ska ev bli medryttare på en häst med endast western utrustning (roping häst), sadeln...
Svar
7
· Visningar
1 935
Senast: Seabaz
·
Utrustning Har läst bland en hel del trådar här. Men sitter ändå fast! Jag har en haflinger korsning. Han är som en haflinger i kroppen. Söker...
Svar
0
· Visningar
600
Senast: Indigo15
·
Western Någon som kan förklara de olika sporrarna i westernvärlden. Är det olika typer inom olika grenar? Hur långa, stora trissor används till vad?
Svar
3
· Visningar
5 703

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka