Vilka "skit"hundar jag har *trott*

Jillybean

Trådstartare
Jag var ute i gronsakslandet i eftermiddags och hundarna var med som vanligt ( de gillar att hjalpa till att grava) :smirk: Vander ryggen till i tva sekunder och *poff* jyckarna borta. Jag var ratt sa saker pa vart de tagit vagen sa jag knallar over till grannen och mycket riktigt, dar ar mina skithundar, mitt pa dynghogen :mad: Och de rullar sig med gladje och verkligen gnider in skiten (jattefint nar man har en langharig, vit jycke) Varfor ar det sa himla kul med skit?

Sv: Vilka "skit"hundar jag har *trott*

En av vara hundar hittade en dod kraka i en av hagarna haromdagen...drog med den in pa garden och rullade sej over den flera ganger innan jag han ifatt henne sa jag kunde slanga bort krakan.
Gissa vad hon luktade sedan??

Sv: Vilka "skit"hundar jag har *trott*

:D

Påminner mig om två vänner som var ute och rastade hundarna i skogen. Hundarna försvann ljudlöst och kom sedan tillbaka totalt täckta av människo-avföring. :eek: Det hade tydligen varit en stor militärövning i området... Gissa om hundar, mattar och bilen (som de var tvungna att åka hem i) krävde långvarig sanering? :crazy:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej alla! Hoppas pa att fa lite inspiration fran er kloka bukisar! Jag och min sambo har tva hundar (GSD 4 arig hona, Vastgotaspets 1.5...
Svar
4
· Visningar
1 142
Senast: niardasp
·
Hundhälsa Jag vet ju att manga har anser att det ar narmast "djavule's pafund" :p. Jag kopte en mest for att det regnar for mycket i vissa...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 655
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Squid, den lilla Border terriern ... behover jag verkligen honom? En kille? Jag som ville ha en tjej till. Han fungerar fantastiskt med...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 257
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Framfor allt den mentala biten du kampar emot. Vad gor du som gor det lattare att jobba med din hund's "arv"? Miss Mandy sa "vass" med...
Svar
9
· Visningar
1 238
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka