Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
escada? Hette inte den tropiskt nånting?Min första och hittills enda parfym var en turkos flaska med fjärilar på. Vill minnas att den luktade lite godisaktigt. Antalet gånger jag faktiskt använt den kan dock räknas på ena handens fingrar.
Jag gillar tanken på parfym, men alla jag sniffat på i modern tid luktar konstgjort på ett sätt som inte alls känns som jag.
parfymen behöver inte vara dålig, ute eller ”skämmig” bara för att Paris Hilton står bakom den. Jag gillar Britneys fantasy midnight som parfym men är inget fan av henne som artistMin vardagsparfym har de senaste 15 åren varit en av Paris Hiltons parfymer gått igenom ett antal flaskor...
Har fått många komplimanger genom åren och jag gillar att den är en ganska lätt doft.
Vilken sambaparfym är det? Den blå jag hade hette ladies.Sambas blå, exclamation (stavning?), Puzzle samt Karl Lagerfeld Sun Moon Star. Minns jag använde Elizabeth Ardens sunflower på sommaren med.
Har köpt samtliga parfymer igen som vuxen bara för att testa. Samtliga utan Lagerfelt luktar apa (och Lagerfelts har numera utgått)
Men många doftar väl just liljekonvalj? I olika mycket intensitet. Vad mer än liljekonvalj föredrar du?Laura från Laura Biagotti är doften av mamma för mig, mys och trygghet.
Själv hade jag först som riktig parfym Giorgio Armanis Acqua Di Gio Pour Femme. Fast jag tycker att herrvarianten luktar godare.
Jag skulle så vilja ha en parfym som doftar som liljekonvalj, men inte lyckats hitta någon.
Den där stjärnan i mitten är själva definitionen av min ena moster. Hon har det JÄMT! Och hon bär verkligen upp doften fint också. Jag har testat den med men luktar inte alls lika fabulous i denDenna gick varm hos mig
När jag bodde i Skottland var det dock denna och hur jag någonsin kunnat köpa en sådan tyngt doftande parfym är för mig en gåta. Vet att jag hade jätteproblem med att dosera rätt
Var även väldigt förtjust i denna
Under tonåren var det ju en del Date - parfymer som använders
Lite lustigt jag har knappt en aning om hur de luktar idag
5?Den parfym som sitter allra starkast i mitt minne är dock min mammas Chanel no någon siffra.
Jag blev osäker på om det fanns bara den eller om det fanns andra siffror också
Pamela var ljusblå. Nathalie lila.Date var det Pamela, den lila flaska ?
Men många doftar väl just liljekonvalj? I olika mycket intensitet. Vad mer än liljekonvalj föredrar du?
Jaa Tommy girl! Jag var såååå sotis på de som hade den!Tommy Girl, Dolce & Gabbana Light blue och Escada Sport Feeling free.
haha, vilka minnen!