vilka på tur?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: vilka på tur?

har 5 v kvar... borde ju inte svara då i o f :D men kunde inte låta bli.. :bump:
 
Sv: vilka på tur?

Jag har fem dagar till BF, men blir inte förvånad om jag går över tiden. Inga känningar alls. Fast det får förstås gärna sätta igång typ...nu? :angel:
 
Sv: vilka på tur?

Bri skrev:
Jag har fem dagar till BF, men blir inte förvånad om jag går över tiden. Inga känningar alls. Fast det får förstås gärna sätta igång typ...nu? :angel:
Jag hade inga känningar eller tecken på att något var på G, förens det satte igång med värkar! Så det kan börja när som helst utan någon förvaning alls!

Jag håller tummarna för både dig och filiduttan :bump: !!
 
Sv: vilka på tur?

filiduttan skrev:
BF imorn ;) men inga känningar alls... nus ka här storstädas till jag stupar... är uttråkad!
Hur går det filiduttan?? Har du städat? Rensat huvudet och slappnat av? Jag städade med min mamma, det var det jag hade i huvudet att jag vill ha städat, sedan började det!
 
Sv: vilka på tur?

har städat vilket resulterade i att jag knappt kunde sova pga så ont i fogar/bäcken/höft *morr* men ungen den mår gott och buffas i magen som vanligt.... tror inget kommer hända närmsta dagarna i alla fall... ska minsann köpa pizza och massa godis och mysa med ikväll haha fast då vill den väl aldrig ut :angel:
 
Sv: vilka på tur?

Blixtra skrev:
Jag hade inga känningar eller tecken på att något var på G, förens det satte igång med värkar! Så det kan börja när som helst utan någon förvaning alls!

Jag håller tummarna för både dig och filiduttan :bump: !!

Det låter lovande! Tack för tummarna :)

Jag har också storstädat, men det hjälpte visst inte. Får kanske ta och putsa lite fönster eller något. Bebisen väntar väl till huset är kliniskt rent! :idea:
 
Sv: vilka på tur?

filiduttan skrev:
har städat vilket resulterade i att jag knappt kunde sova pga så ont i fogar/bäcken/höft *morr* men ungen den mår gott och buffas i magen som vanligt.... tror inget kommer hända närmsta dagarna i alla fall... ska minsann köpa pizza och massa godis och mysa med ikväll haha fast då vill den väl aldrig ut :angel:
Vi sa att "imorgon ska vi ha sovmorgon" och den natten, kl 5 gick vattnet. Bara ett tips...
 
Sv: vilka på tur?

Hoppas den tittar ut snart.
om inte annat så får du säkert en fin julklapp på julafton ;)
 
Sv: vilka på tur?

hehehe ja risken är ju stor att den kommer på julafton eller i närheten så man får fira på BB (jag vill va hemma å äta sillsallad *sur*)
 
Sv: vilka på tur?

hehe, annars får du väl ta med sillsalladen till förlossningen och äta när den lill* väl är ute :D
 
Sv: vilka på tur?

haha joooo jag ska minsann ha min farsa att komma med ett JULBORD åt mig.... och BB får säga vad dom vill med sina besökstider, på julafton måste dom göra undantag!!!!!
 
Sv: vilka på tur?

:Ja, men julafton är ju julafton. Det borde dom där inne på BB fatta att man vill ha julmat. Å sjukhusmaten är ju inte den godaste direkt :crazy:
Sen om julbordet kommer kl 5 på morronen eller klockan tio på kvällen är ju en annan femma :angel:
Julmaten ska man ha ändå, oavsett om besökstiden är slut eller inte :D
 
Sv: vilka på tur?

Här har de inga besökstider alls för man få inte ta emot besökare på avdelningen. Istället får de stanna utanför vid hissarna där det finns några bänkar och bord eller om man vill ta sig ned till något café eller så. Vi lät våra besökare komma upp för på den våningen är det bara BB så det är liksom inte massor av folk som springer förbi.
 
Sv: vilka på tur?

usch va trist å fira jul på så sätt.... vill inte! Här är det en timma per dygn besökstid på BB.... antar det går mötas upp utanför osv, men detta sjukhus kryllar alltid av snoriga gamla människor och nått RS-virus tänker jag inte ta emot i desperationen :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Det var tre hopprundor som övertygade stort. Frida Andersén, Louise Romeike och Sofia Sjöborg var alla felfria på hinder när CCI4*S i...
Svar
0
· Visningar
126
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Jill Humphrey och Chromatic BF låg femma efter två finalomgångar av hästhoppningens världscupfinal. Men strax efter gårdagens tävlingar...
Svar
0
· Visningar
181
Senast: Gunnar
·
Gravid - 1år Jag har väntat och väntat på att någon ska starta en tråd men det verkar som att jag får fixa det själv :D. Ingen annan som ska ha barn...
15 16 17
Svar
332
· Visningar
28 114
Senast: sthu
·
Kultur Reflekterar lite har besökt Gripsholms slott, Livrustkammaren och Stockholms slott och tidigare har jag också gått guidad tur på...
Svar
5
· Visningar
567
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Oseriös avel 2023
  • Aggressiv/rädd hund
  • Utställnings frågor

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp