Vilka lakan

BuenoBull

Trådstartare
ska man använda för att det inte ska fastna så j**la mycket katthår på? :devil: Ibland får man bara lust att raka dem :angel:
Tvättade just och insåg att det känns inte lönt, antingen samlas håren till små hårda bollar. Och om det öht försvinner i tvätten kommer det minnsan tillbaka minst lika fort! Aargh!

Sv: Vilka lakan

det är såna som är som vanliga lakan fast lite glansiga eller hur man ska säga? Har såna påslakan och örngott från ikea. funkar inte alls :devil:

Då ska jag banne mig börja med det! Våran dåliga mangel till trots, men det får gå. Tack :)

Riktig satin är jätteblankt, bomullssatin är nått mellanting. Jättemjukt och mysigt men en magnet för katthår! Hade Tanja Brodyr från Ikea, det underbaraste lakan jag någonsin haft :love:
Men, nä. Efter ett tag var det omöjligt att sova i det utan att få halva munnen och ögonen fyllda med katthår.

Mm, det var precis samma jag hade, de där fina lila :d Men precis, det gick ju inte så himla länge :D

Vi har också dom underbara från IKEA, funkar ju inte med två katter som sover i sängen...tyvärr :(

Däremot fick vi en uppsättning Newport i julklapp, dom är lite styvare men ändå sjukt sköna att sova i, fastnar inte alls mycket hår på dom.
http://www.newportcollection.se/bed.html

hallo! om du inte har något bra lakan mot katthår så kan du göra såhär:
gör cirkelrörelser över katthåren så de "tovar" ihop sig! sen är det bara att borsta väck de med handen! kommer kanske inte få väck alla hårstråna, men det blir garanterat bättre och mindre hår :P

Ja, har gjort så men det är så drygt efter varje gång man har tvättat :p Ja, jag är lat :angel:

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
39 480
Senast: Intejag
·
Övr. Barn Hur mycket jag än söker runt hittar jag ingen med samma problem som jag. Jag vet inte vad jag ska göra, mina barns far som jag är...
Svar
13
· Visningar
2 800
Senast: Och_Aye
·
L
Träning Finns det några förstående o stöttande människor här? Jag behöver lite uppmuntran då jag håller på att ge upp... Har ridit i halva mitt...
2
Svar
24
· Visningar
2 864
Senast: martha
·
Övr. Hund Viktor är som bekant 8½ månad, och en väldigt trygg, självsäker och nu i samband med könsmognaden - kaxig sak. Han har så länge jag...
Svar
2
· Visningar
1 710

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka