UngDressyr

Trådstartare
Hej! Jag tänkte bara höra om någon kanske kunde tala om för mig vilka regler, klasser, och kval som gäller för ungponny (dressyr) Då främst till Ung ponny SM men också till championatet? Sen undrar jag också vart ponnyn ska ligga utbildnings mässigt för ex SM och sen också hur gammal den minst och max får vara för de olika tävlingarna och klasserna-

Tack!:)

Sv: Vilka k

Hej! Jag tänkte bara höra om någon kanske kunde tala om för mig vilka regler, klasser, och kval som gäller för ungponny (dressyr) Då främst till Ung ponny SM men också till championatet? Sen undrar jag också vart ponnyn ska ligga utbildnings mässigt för ex SM och sen också hur gammal den minst och max får vara för de olika tävlingarna och klasserna-

Tack!:)

Gå in på ungponny.se där står det mesta om framförallt championatet. Sen kan du via ridsportförbundet läsa om Agrias ungponnycup.
Lycka till :)

Liknande trådar

Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
2 505
Senast: hhere
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 405
Senast: Ceta
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
23
· Visningar
2 665
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för... 2 3
Svar
45
· Visningar
6 175

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka