Vilka hästar har bytt ryttare??

C

Cockney

Satt och kollade på en del resultatlistor och såg att en hel del hästar har bytt ryttare:
bla.
Daniel Zetterman - Alexia (Leif Hall)
Alexander Zetterman - Make a Joke (Frida Ekström)
- Josefina (Malin Trollnäs)
Helena Persson - Clark (Sebastian Numminen)
Madelene Wikskär - Brazil Jack (Sandra Öjeland) Fredrik Spetz gamla häst.

Sv: Vilka hästar har bytt ryttare??

Leif Hall tävlade iallafall Alexia den 4 mars på hemmaklubben.. jag har inte hört något om att han sålt Alexia.. han kanske bara lånat ut henne? det kommer snart upp startlistor till GRS horse festival och då får man väl se vem som hoppar Alexia..

Daniel har tävlat henne i Kungsbacka och nu i Borås i helgen.

Observera titeln "Vilka hästar har bytt ryttare" inte sålts eller liknande... därför att jag har ingen aning om vad/om dom har någon deal...

pratar v8i kända hästar nu? för isf har helena lundbäcks mynta fått ny ryttare men ja vet inte vem;)

näe... jag tänkte på tävlingshästar över huvud taget =)

På horse festival kommer hon inte att starta, eftersom hon som sagt är nere i Skåne nu :( . Men hon är inte såld.

Mynta är väl ändå pensionerad?

*knapplån*

Mynta är pensionerad och står hos en tidigare hästskötare på västkusten. Men hon skall upp till Norrköping för att undersökas av en veterinär som är duktig på att få ston dräktiga (hon tog sig aldrig på försöken förra året), så därför har Mynta en box på Borås GP i helgen. Hon är alltså inte där för att tävla utan för att samåka med Helenas andra hästar upp till Norrköping när tävlingarna är över.

Liknande trådar

Avel Nu är listan över uttagna hästar offentlig så då kan jag ju lägga ut den här :angel: Uttagna hästar till Zangersheide 2007...
2
Svar
25
· Visningar
6 184
Senast: ancan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar