Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har varit med & tävlat i allt utom roping, cutting och herd work...
Roligast tycker jag att det är med Trail och Working cowhorse. Varför? Tja, Trail för millimeterprecisionen och cowhorsen är verkligen världens adrenalinkick!
oki vad är herd work?
aldrig hört det
Trail verkar kul! Har testat lite lite med ridskole häst.
Funderar på att skola Herman (och mig själv) i det.
han behöver få tänka när han jobbar och jag tycker det verkar kul. Och han med så klart
Jag tävlar trail, pleasure, horsemanship och western riding.. ska förhoppningsvis starta reining till hösten.. jag har tävlat dem klasserna för att jag tycker att dem e roliga att tävla och min häst har varit bra lämpad för dem.
Herd work kan man säga är en utbildningsklas sför cutting. Man rider på tränsbett och får hjälpa hästen något mer än i cuttingen utan att få massor av penalties...
Malin, ska du ner till High Chaparall i juli? Det verkar vara kul klasser och främst vill jag se Ranch Trail. Vet ingen som ska dit ännu och man vill ju inte bli helt själv
Hej simpe!
Helt lass med värmlänningar kommer ner till High Chaparall om du kommer ihåg oss från Värmlandscupen, Norra Mon Charlottenberg?
Vi har chartrat buss som åker ner. Vi kommer nog att tälta då det ju blev fullbokat på stugorna....
Plats finns kvar på bussen om det är nån som vill med? Åker från Karlstad , Kristinehamn och ner till Jönköping.
Pris och info se vår hemsida: www.wwr.se!
Kul att ni kommer också Jag ska också tälta men jag tar nog egen bil. Kanske kan jag tälta ihop med er, tycker ju att ni är en trevlig klubb med goa medlemmar
Jag har precis börjat tävla och tävlar helst Western Horsemanship, Western Riding, Pleasure och Reining. Detta för att vi har en bakgrund som dressyrekipage och det faller sig liksom naturligt att börja med ridgrenarna. Reiningen är roligast men svårast.
Hästhantering Ett kort instick när det gäller PPID och fång. Det är inte alla hästar med PPID som blir fångkänsliga. En del blir tydligt fångkänsliga...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.