Vilka färger.

D

Dragonfruit_

Nu har jag bestämt mig. Jag ska spara lite pengar till att köpa fleecetäcken ifrån www.exklusive.nu Jag börjar med att beställa två stycken, till dom två gamlingarna så att dom är snygga på tävlingar och utställningar. :love: Jag funderar på vinrött täcke till båda. Sen så ska det vara silver eller guldpasspoal men vilken färg på kantbanden? Och vilken färg på Brodyren? Det ska stå Stall CCA på ena sidan och hästarnas namn på andra sidan.. Oj så fint..

Och vilken stil till brodyren.. Ojoj, mycket man ska bestämma sig för..

Svart kant kanske?
Jag tkr brodyren ska va i silver el guld, om du tar svart ser det nog lite för mörkt ut.

Då kanske jag ska ta guld till passpoalen och brodyren så att det matchar till mässingsspännena på lädergrimmorna. :)

Ja har du mässingsspännen på grimmor/träns måste du ju ha guld på passpoal o brodyr :D
Svart tkr jag passar bra till vinrött, annars kan det va lite svårt att matcha till vinrött kanske. Brunt,gult el rött passar knappast. Grönt o blått är väl oxå ganska tveksamt, eller jag vet inte?
Nä svart passar iallafall :)

Vilken färg har hästarna? Jag gillar inte vinrött, tycker grönt eller blått är snyggast... Med guldkant!

Jag tycker inte man ska ha brodyr på fleecetäcken eftersom man oftast har det täcket underst eller så har hästen det i transporten så ingen ser :p då är det ju bättre o brodera på ett schabrak! vad är det för färger på pållarna?

Har ett vinrött fleecetäcke med hals ända till öronen!!!
Vinrött!

Premiäranvänder imorn!
Lite stora i storlekarna kanske...?
Materialet känns super!

Kritvit, svart, svartskimmel och fux. Och jag vill ha samma färg till dom allihopa så att man ser att dom hör ihop. :)

Använder inte schabrak. :D Men dom ska i alla fall ha täckena runt tävlingsplatsen och i trailern. Vit, svart, svartskimmel och fux m. ljus man och svans.

Liknande trådar

Utrustning Jag köpte i all hast ett begagnat regn/flugtäcke för ett tag sen, alltså ett som är regntätt över hals, rygg å kors men nät på resten...
Svar
7
· Visningar
1 526
Senast: Shixle
·
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
39 599
Senast: Intejag
·
Islandshäst Hej kära bukefalister. Det här är en lång text så ni som orkar ta er igenom den; tack! Jag har ett ganska normalt problem tror jag...
2
Svar
33
· Visningar
8 212
Senast: As_Vegas
·
Utrustning Har två hästar som just nu har lite olika färger på i princip varje liten sak. Har börjat fundera på detta mer och mer och tycker att...
2
Svar
21
· Visningar
5 133
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar