Vilka får ge akupunktur?

Sv: Vilka får ge akupunktur?

Som jag förstått så har detta inte gått igenom ännu på hästsidan? Alltså att det inte är "lag" på det ännu?

Oavsett så får mer eller mindre alla ge akupunktur, sticka nålar i folk och fä är en helt annan femma.

Sv: Vilka får ge akupunktur?

Okej, sist jag läste något i stil med detta så gällde det människosidan och att det fortfarande diskuterades om huruvida det skulle bli strängare med samma sak på hästsidan eller inte.

Men som sagt så finns det andra typer av akupunktur, de "smarta" behandlarna lär gå över till nållöst.

Liknande trådar

Hästvård Jag har snubblat över några trådar på FB på sistone om alternativbehandlingar av hästar (avmaska med örter, inte vaccinera...
Svar
6
· Visningar
383
Senast: animalasia
·
Hästvård Hej! Min häst har ett återkommande problem där han får som strävhårig päls ca 1-3 månader efter klippning nr 2 (som blir runt nov-dec)...
2
Svar
29
· Visningar
1 476
Hästvård Jag har försökt hitta liknande trådar på forumet men hittar mest bara äldre trådar. Är intresserad av att veta hur användandet ser ut...
Svar
3
· Visningar
823
Senast: jemeni
·
Hästvård Hej, om ni har sett mitt tidigare inlägg så har min häst Kissing spine. Vi har sedan februari behandlat ryggen två gånger och rehabat...
2
Svar
20
· Visningar
2 013
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka