F
Fjordan
Igår kväll efter jag och sambon hade ätit och låg och myste med film levde min bebis verkligen rövarliv i magen.
Den sparkade ganska hårt på samma ställe hela tiden i ca 20 min.
Emellanåt vispade den "runt" och vände på sig och grejade, men när den sparkade så var det nästan som ett normalt hjärtslag i takt hela tiden.
Jag blev lite smårädd att den hade trasslat in sig i navelsträngen eller att nåt var fel, men jag gick på toa och rörde på mig litegrann och sen lugnade den ner sig.
Idag är den "normal" och jag känner att den är där och rör sig som den brukar.
Försökte ringa till mvc för att höra efter, men jag vaknade visst lite för sent idag
Jag har inte så många jag kan prata med, men har någon varit med om något liknande nån gång.
Till och med min sambo blev lite orolig igår.
Men som sagt idag känns allt normalt igen.
Vore jättetacksam för lite svar!!!
Kram på er
Den sparkade ganska hårt på samma ställe hela tiden i ca 20 min.
Emellanåt vispade den "runt" och vände på sig och grejade, men när den sparkade så var det nästan som ett normalt hjärtslag i takt hela tiden.
Jag blev lite smårädd att den hade trasslat in sig i navelsträngen eller att nåt var fel, men jag gick på toa och rörde på mig litegrann och sen lugnade den ner sig.
Idag är den "normal" och jag känner att den är där och rör sig som den brukar.
Försökte ringa till mvc för att höra efter, men jag vaknade visst lite för sent idag
Jag har inte så många jag kan prata med, men har någon varit med om något liknande nån gång.
Till och med min sambo blev lite orolig igår.
Men som sagt idag känns allt normalt igen.
Vore jättetacksam för lite svar!!!
Kram på er