Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
lbs är pounds, ungefär ett halvkilo. Du ska läsa på kg så klart!Sliver skrev:Alltså är det de här viktbandet man kan köpa hos h**ks ni pratar om?
Jag köpte ett sånt, fattade inte hur man skulle läsa av det, nu när jag såg att det fanns en tråd om detta så sprang jag genast ut i hagen och mätte alla mina 3 hästar. Alltså kan det verkligen stämma? Shettisen är 88 i manken och skulle enligt bandet väga 147kg, sen så halvblodet som är 170 i manken skulle enligt bandet väga 546kg och nordisen 158 i manken en bruks.... ja bandet räckte inte riktigt till.... Hm, har jag läst av på rätt fält tro? för om det skulle vara det övre fältet så skulle shettisen väga 325 och där står det lbs, vad står det för??
Aja jag blir inte riktigt klok, fasiken tror man få dra iväg pållarna till närmsta stora våg *suck*
Shettisar skrev:Inskaffade ett viktband och mätte min äldsta och normalstora shettis kille (105mkh) enligt det bandet skulle han väga 238kg.Kan det stämma ??