Tack för tips! Har kollat på Granngårdens proteinspecial som innehåller mycket potatisprotein.Potatisprotein kanske är ett alternativ? Kombinerat med att byta ut lite av höet till lusern.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack för tips! Har kollat på Granngårdens proteinspecial som innehåller mycket potatisprotein.Potatisprotein kanske är ett alternativ? Kombinerat med att byta ut lite av höet till lusern.
Det är nog typ samma som muscle up. Finns rent potatisprotein att köpa, var det jag menade eftersom du fick för mkt MJ med pelleterat proteinkoncentrat.Tack för tips! Har kollat på Granngårdens proteinspecial som innehåller mycket potatisprotein.
Tack! Ska kolla på det, men då behöver man väl blanda upp det med något eller?Det är nog typ samma som muscle up. Finns rent potatisprotein att köpa, var det jag menade eftersom du fick för mkt MJ med pelleterat proteinkoncentrat.
Hur blir det om du lägger in 6 kilo hö och 3 kilo lusernhack? Inte billigt men går det inte att byta hö så.Ja, det känns mer eller mindre omöjligt att få ihop det. Om jag lägger in 1,3 kg muscle up så får jag ok protein men lite väl hög energi. Känns som att det blir fel hur jag än gör.
Du kan blanda i lucernet.Tack! Ska kolla på det, men då behöver man väl blanda upp det med något eller?