Vikt på D ponny?

Matildaa1

Trådstartare
Hej, jag har en fråga ang min vikt på D ponny. Vet att det finns många trådar på olika sidor osv men inte hittat nåt som riktigt besvarat min fråga. Jag väger 64 kg (försöker gå ner till ca 60) jag ska ev hyra ponny inom några månader och jag undrar om jag ens kan hyra D ponny? Jag vill kunna rida regelbundet, hoppning, dressyr o uteritter osv..är det möjligt på D ponny? Te.x en connemara som är normalmusklad?Skriv gärna era åsikter!😬

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
1 976
Senast: Edla
·
L
Hästmänniskan Hej! Jag är en tjej som älskar hästar och tävlar i hoppning upp till LB med min ponny. Nu ska jag äntligen få köpa en ny/en till ponny...
Svar
13
· Visningar
2 550
Senast: Zeed
·
Hästmänniskan Hej! Let me presentera mig :-) Jag är en fjortonårig tjej som rider dressyr. Jag köpte ett ganska nervigt och stressat sto för lite... 2
Svar
22
· Visningar
3 732
Senast: Tonto
·
Hoppning Hej! Jag har ett 11:årigt (05:a) D-ponny sto med min mamma. Svensk Ridponny, efter Artist 765. Jag är jättenöjd med hästen, även om vi...
Svar
5
· Visningar
1 917
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka