Vikbar lunnarbåge.

Sv: Vikbar lunnarbåge.

Jag har inte kört med någon, men en kompis har gjort en för inte så länge sen, och var väldigt nöjd med den.

Det måste ju bli mjukare för hästen att dra i och med att bågen blir rekad.

Lotta

Ja, det borde det. Jag har en stel bara och blev nyfiken på de vikbara när jag fick höra om dom. Du har inget foto på den vikbara din kompis gjort?:)

Neej, har bara hört talas om den, och vi bor en bra bit ifrån varann. Jag tror dock att jag har bild på en som var lite rörlig, som jag såg på Skogshästens seminarium i höstas.

Ska kolla när jag får tid!
Lotta

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
987
Senast: Cattis_E
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
403
Senast: Lavinia
·
Gnägg Vad betyder Hästlivet för dig Har du eget stall eller inhyrd Hur ser rutinerna ut Är ridning/körning eller annat något du gör eller är...
Svar
0
· Visningar
357
Utrustning Sitter å lurar på att införskaffa ett sidepull för att prova på grabbarna, men funderar på det här med designen på nosdelen Hur stor...
Svar
12
· Visningar
953
Senast: Shixle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Världscupen 2024/2025
  • Olja till häst ?