Videokamera?

Mysaan

Trådstartare
Vad ska man ha? Digitla är väl det som gäller emn hur många megapixlar behöver man osv? Vilka märken är bra och vad ska man tänka på att kolla upp?

Sv: Videokamera?

Beror väl på vad du ha kameran till.
Om du är rik så skulle jag satsa på en digital systemkamera, som har avsevärd högre prestanda och sånt.

Men hyfsat billiga och bra digitalkameror kostar väl runt 3-4000kr kanske. 5-6 megapixel är väldigt bra.
Finns ju att kolla på dom flesta sidor, elgiganten, onoff, vanliga kamerabutiker och du kan även se vad som är billigast på pricerunner.
Om du vill veta lite mer digitala systemkameror så får du gärna PM'a mig men bara så du vet så går det nog minst på 10,000kr.

Men nu var det ju en videokamera TS ville ha tips på och då är en digital systemkamera inget att rekommendera.

*kl*

Jag vill ha en videokamera så jga kan filma ungarna och skicka till far och morföräldrar och sedan vill jag kunna filma när jga rider så jag ser framstegen på min unghäst bättre. Så det ska absolut inte vara någon superkamera för massor av pengar.

Liknande trådar

Hemmet Mobilberoende-tråden fick mig att tänka på att jag i princip varje dag fastnar i mobilen direkt på morgonen, en vana jag gärna blir av...
Svar
12
· Visningar
431
Senast: Rugge
·
IT & mobiler Jag har ingen dator hemma men tycker jag behöver något att skriva på. Jag har ju min jobbdator på jobbet och så telefon, har därför...
Svar
12
· Visningar
380
Senast: Anna-Bella
·
IT & mobiler Min IPhone SE är bara ett år gammal. Tyvärr har telefonen den sista månaden börjat frysa fast. Inte hela tiden, men ibland. Ibland när...
Svar
0
· Visningar
221
Senast: ufot
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 958
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025
  • Hjälp