M

moccis

Är det någon som har sett Benni Lindals video "Inridning av Islandshästar" och kan ge mig tips om den?
moccis

Sv: Video

Jag har den, men det är år sedan jag kollade den sist. Men visst är den inspirerande - dock hade jag gärna sett mera "fel-situationer" och hans lösningar på dessa.

Sedan dess har det också kommit en fortsättning som heter "träning" och som mera handlar om uppträning och vidareutbildning av hästar efter vilan osv (man följer hästarna ca 6-8 månader efter vintervilan).

Helt klart är båda dock sevärda :)
Men det är även Eyólfurs "A Hestbakki".

Jag har sett den, tycker också att den var bra! Har funkat bra på de hästar jag har ridit in iaf :banana:

Har inte hunnit sett den andra videon än men den är säkert också sevärd!

Såg både "inridning" och "träning" i skolan. Jättebra bägge två!

Jag har den! Den är superbra :banana:, verkligen att rekomendera!

Liknande trådar

Islandshäst Får hem ett par nya hästar inom kort och tittar just efter varsitt utegångstäcke för dem. Skulle gärna vilja ha ett som är anpassat för...
Svar
8
· Visningar
761
Senast: Ajda
·
IT & mobiler Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
Svar
0
· Visningar
256
Senast: Wille
·
Träning Hej! Har en fundering på den svenska islandshäst landslaget. Hur tar folk sig dit? Har en kusin vars dotter verkligen vill tävla...
Svar
1
· Visningar
261
Senast: Roheryn
·
Islandshäst Jag funderar på att ev börja testa på islandshäst-ridning. Har mest ridit d-ponny på senare år. Har en hel hög blandade frågor.🙂Vad är...
Svar
16
· Visningar
1 708

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka