Asko
Trådstartare
Jag erkänner att jag var en av de som såg på Cesar på tv, även om jag i början tyckte att det var underligt med de småsparkarna in i sidan på hundarna så tänkte jag ju att han var en erkänd hundtränare. Tills jag såg hans namn bespottas här på Bukefalos
Men nu tittar jag också på ett annat program på tv - "It's Me or the Dog" med Victoria Stilwell. Jag har ju läst om att positiv träning är en väldigt bra träningsform att använda och det tycker jag låter bra mycket bättre än att vara "alphan" i flocken. Nu har jag dock inte sett denna form av träning i verkligheten och läste på hennes (Victorias) hemsida att hon tränar hundarna i programmet med positiv träning - nu undrar jag om detta stämmer? Har ni sett programmet och tycker att det är positiv träning?
För övrigt - vad tycker ni om programmet "It's Me or the Dog"?
Jag skulle vara väldigt tacksam för era åsikter!![Bow :bow: :bow:](/bilder/smilies/bow.gif)
Men nu tittar jag också på ett annat program på tv - "It's Me or the Dog" med Victoria Stilwell. Jag har ju läst om att positiv träning är en väldigt bra träningsform att använda och det tycker jag låter bra mycket bättre än att vara "alphan" i flocken. Nu har jag dock inte sett denna form av träning i verkligheten och läste på hennes (Victorias) hemsida att hon tränar hundarna i programmet med positiv träning - nu undrar jag om detta stämmer? Har ni sett programmet och tycker att det är positiv träning?
För övrigt - vad tycker ni om programmet "It's Me or the Dog"?
Jag skulle vara väldigt tacksam för era åsikter!
![Bow :bow: :bow:](/bilder/smilies/bow.gif)