Vi som köpt ny häst - Hur gick det sen?

Bra! Jag har världens härligaste, mysigaste pålla som jag avgudar 😍 Hon har verkligen gett mig en nytändning, så roligt att ha häst igen! Har nu haft henne 2.5 månader och vi har inte gjort så många knop utan mest lärt känna varandra då vi stått i ett mindre privatstall med dåliga ridmöjligheter nu på vintern iom den stora snömängden som kommit här uppe i norr. Har nu flyttat henne närmare mig till en anläggning med ridhus så nu ska vi sätta igång både matte och häst ordentligt 😁
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 297
Senast: mars
·
Hästmänniskan Jag har inte ridit på 25 år men min barndom och ungdomstid präglades av hästar. Jag fick min första ponny som femåring, tävlade FEI...
Svar
9
· Visningar
1 033
Senast: Emro
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 178
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 241

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp