Vi slipper kompentensintyg och likaså transportintyg!!!

Sv: Vi slipper kompentensintyg och likaså transportintyg!!!

Skönt, att inte behöva rusa iväg och gå en kurs innan hästarna skall starta :bump:

Sv: Vi slipper kompentensintyg och likaså transportintyg!!!

• transport af heste til væddeløb med totalisatorspil. Dog må privatpersoners transport af privattrænede heste til væddeløb med totalisatorspil som hovedregel anses for hobbybetonet transport og er således ikke omfattet af begrebet ”transport i forbindelse med økonomisk virksomhed”.
• transport af heste i forbindelse med stutterivirksomhed. Da ordet ”stutterivirksomhed” må signalere hold af mere end én eller ganske få hopper, må stutterivirksomhed som hovedregel anses for at være hold af fire eller flere følhopper
Jag är usel på danska, både att lyssna o läsa, men jag tolkar det som att jag kan ge katten i att gå kurs, och glatt fortsätta att köra? hästarna står inte på företag, har två just nu i träning och två avelsston. Enkel resa till täby 8 mil, väldigt mycket längre till jägers resp klampen.

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 498
Senast: Mia_R
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har sagt det förr. Jag har mitt drömboende. Det har allt jag önskar mig. Eller ja, jag skulle behöva ett bättre rum att slunga...
Svar
11
· Visningar
1 456
Senast: Wille
·
Hundavel & Ras Hej allesammans. Vill bara höra vad ni tror då jag ligger sömnlös just nu och tänker på detta 😂 Och bara för att tillägga så jag...
Svar
14
· Visningar
2 972
Senast: AraSlei
·
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 133

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka