Vi ska ta bort våran hund

Sv: Vi ska ta bort våran hund

You don't have permission to access /23/4/49/48/221144948sqTdtu_ph.jpg on this server.

Är vad som kommer upp.......

Ok för jag ser den... Men jag gick upp i adressfältet och avmarkerade adressen , tryckte på space och sen enter så kom bilden upp...

han har pankrias (inflammation i bukspotkörteln, gör han han inte tål nötkött och fett och så) har haft sen han var tre (6 nu)
det har funkat bra med medecin och han har ändå kunnat leva ett bra normalt liv. Men nu verkar han ha ont i ryggen/njurarna och har böjat hugga efter oss. Han fick nåt utfall förut och högg efter altl och alla och verkade helt borta. Antaglgien pga av att han hade ont.
pga av sjukdomen så har han sas åldrats i förtid. så han är i kroppen som en 12 13 årig hund

:( vad tråkigt, men ett bra beslut med tanke på att vovven inte verkar må bra alls.

Usch vad sorgligt :( Det är en terv va? Jättefin hund. Jag är uppväxt med Terv och den som mor och far har just nu börjar bli till åren han "också" och det är inte utan att man får lite ångest för den dagen han inte orkar med längre.

Skickar tröstkramar!

Usch vad tråkigt. Jag ser tyvärr inte bilden men jag har sett honom förut. Jättefin är han.

Liknande trådar

Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 741
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 406
Senast: Troll
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 564
Hundhälsa Min första hund är nu 11 år (dvs hon är den äldsta hunden jag än så länge har haft), och hon har under åren använt sina tänder en del -...
Svar
2
· Visningar
393
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama