Vi i stallet

cactuspower

Trådstartare
Är det någon här som tillhör en klubb eller US som har arrangerat en studiecirkel tillhörande tävlingen Vi i stallet samt ev. genomfört själva
tävlingen också?

Jag ska på ULK III i helgen och jag har självfallet börjat jobba med uppgifterna tills nu kommande helgen 5-6 mars, bl.a. så var en uppgift att vi skulle lämna in ett upplägg på en kurs/studiecirkel
för just Vi i stallet.

Jag har lite tankar och funderingar som ploppat upp i min skalle :p
och så har jag kladdat ner mina tankegångar på papper lite granna,
men jag tycker att det vore bra och se hur ni har gjort också?

Vill gärna ha någonting att jämföra med! :)

Tack på förhand!

Sv: Vi i stallet

Har haft Vi i Stallet-kurser några år, när jag gick ULK:en hade jag det som "läxa" också.

Vad är det för ämne iår?

Kollade på SvRFs sida och stämmer det att det är Hästen och Du i stallet iår (igen)?

Hade den för några år sedan, kan leta fram mina papper och kolla hur vi hade det.
Det man ska tänka på är att man kan få Barnkulturgrupps-bidrag för det och försöka varva praktiskt och teoretiskt.

Det får du jättegärna göra! Vore jättesnällt av dig!
Skulle vara bra om jag hade lite och jämföra med.

Men är själva tävlingen praktisk eller är den teoretisk eller är det blandat?
När det gäller teorin så får man ju gå igenom rätt mycket av vad det står i det dära häftet "Hästen och du i stallet" alltså, men vad hade ni för praktiska övningar som relaterade till det hela? Jag har visserligen kommit på en hel del, men skulle jätte gärna vilja ha lite fler tips!

Tack så jätte mycket på förhand..!!

Liknande trådar

Trav Hej alla, När jag började fundera på att börja köra häst så googlade jag runt för att hitta lite information.. Tyvärr finns inte...
Svar
17
· Visningar
3 520
Senast: MayGrace
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama