Vi har valt ras!

LadyLusifer

Trådstartare
Någon kanske kommer i håg min rasväljar tråd för ett tag sedan där vi fick massor med tips :bow:

Kan bara säga att det blev en Schäfer. Vi har valt och kontaktat en uppfödare som verkar jätte bra.:)

Vi har varit där och träffat dem och blivade pappa hund eftersom tiken inte bor där..

Jätte fin hane verkligen.. och så trevlig :love: :love:

De har parats i helgen här och vi ska hälsa på och träffa tiken också i morgon :D

Så går det som vi hoppas så kanske vi har en liten Schäfer kille här hos oss i september..

Vi ska hitta på allt från spår och lydnad till att prova på agyility..

Nu hoppas vi så vi får ont i magen nästan :bump: :bump: :p

Sv: Vi har valt ras!

Grattis och hoppas att det finns en valp på tillväxt åt er just nu.:)

Vilka linjer? Bruks, utställning mm?

Sv: Vi har valt ras!

det är en sk bruks kennel, säger sk eftersom folk har en tendens att hetsa upp sig så hemskt om man säger bruks eller utställnings schäfer..
men det är efter bruksllinjer iaf..

www.skaybacken.se där kan du titta på den planerade N kullens föräldrar och linjer.. jag är inte så jätte insatt i linjer utan vi hoppas och tror på en bra, frisk, stabil, glad hund:)

vi hoppas hoppas hoppas... hur lång tid tar det innan man vet säkert att det tagit sig??

Liknande trådar

R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 085
Senast: Red_Chili
·
Hundavel & Ras Jag tänkte mig att skaffa en hund i framtiden, men det är verkligen inte lätt att välja. Jag växte upp med en Newfoundland som liten...
2 3
Svar
52
· Visningar
7 108
Senast: AnneB
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 337
Hundavel & Ras Hej! Tänkte att det skulle vara kul och höra vad ni tyckte vilka raser som skulle passa mig. Jag är 21år och haft hund sen jag var...
Svar
5
· Visningar
1 420
Senast: Åsa A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Scenföreställningar

Hund, Katt, Andra Djur