Vi grejjade det!!!

Ämelie

Trådstartare
Japp, det är sant! Jag startade min första 120 idag och pållan är bara för duktig :bump: Visseligen hade vi ett fånigt nedslag, men sånt händer! Huvudsaken var ju att jag skulle ta oss runt med hyffsat flyt, och det gjorde jag :banana:

Nu ni Malin och Flippan får ni passa er för snart kommer vi :D :rofl:

Sv: Vi grejjade det!!!

Tack tack, jo 4 fel = inga fel :angel: nämen, det kändes fakstiskt himmla bra... Hästen min är så duktig, fast det var flera som sa att jag utvecklats mycket under den tiden jag haft henne och att jag börjar få lite mer koll och kan kontrollera henne lite bättre nu :p

funderar också på att debutera 120 snart. Hur stora var skillnaderna, kändes det högt osv.?

Det känndes inte så högt när man väl börjat hoppa på framridningen, vi har visseligen hoppat 120-130 banor på träning men de är ju sällan så komplicerade som riktiga tävlingsbanor. Det som kan vara lite knixigt är ju att de kan vara lite svårare linjer och trekombinationer i 120. :)

Vad roligt!
Min unghäst och jag ska båda debutera 120 tillsammans nu i slutet av Juli! :banana:

Grattis!! =) var debuterade du? kul att det går bra för dig och H!!
:bump:

umeåsportryttare ordnade tävlingar i Vännäs, så det var där :) Var du där?

Senast ändrad:

Liknande trådar

Hoppning Hej! I helgen ska jag tävla min första cup som går i LC. Jag har haft min nuvarande ponny i ett år och utbildat honom från att vara fel...
Svar
1
· Visningar
1 953
Senast: tuaphua
·
Relationer Anonymt nick, om någon vet vem jag är så säg ingenting. Nu tror jag inte att någon känner mig då jag varit rätt anonym här tidigare...
2
Svar
25
· Visningar
7 330
Ridning Hej Behöver verkligen hjälp nu då det snart brister för mig. Har nog lagt tråden rätt då det är ridproblem jag har. Varning för mega...
Svar
15
· Visningar
3 203
Senast: Dressyren
·
Hästhantering Vet att vissa här har följt alla (skräck)historier om min häst genom åren och, well, här kommer en till. Och ja, det är som vanligt...
2 3
Svar
55
· Visningar
7 981
Senast: Cornelius
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Utreda för allergi eller inte
  • Oseriös avel 2023