Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hej!
Jag kanske har en dum fråga, men jag undrar hur mycket det kostar att besiktiga en häst (röntga m.m. på en klinik). Har en foderhäst som jag skulle vilja kolla upp innan eventuellt köp.
Beror ju på vad som hittas, hur mycket som ska bedövas och om det behöver röntgas.
Gjorde en hältutredning i början av december, med bedövning av två leder samt röntgen av bägge framknäna. Det gick lös på 7500:- men då ingick ju även behandlingen. Tur att hästen är försäkrad!!!
Beror ju på vad som hittas, hur mycket som ska bedövas och om det behöver röntgas.
Gjorde en hältutredning i början av december, med bedövning av två leder samt röntgen av bägge framknäna. Det gick lös på 7500:- men då ingick ju även behandlingen. Tur att hästen är försäkrad!!!